Fijne ontvangt bij het binnenkomen van het salon. Professionele uitleg over de behandeling. Katia, is een superlieve dame die de behandeling perfect uitvoert. Aangename sfeer in het beauty salon. Heel hygiënisch. Ruim aanbod van behandelingen. In één woord? PERFECT!
Réalisé par Katia•Soin minceur
Frieda•il y a environ 4 ans
Avis vérifié
Katia is super goede schoonheidsspecisliste, zij heeft de behandeling zeer goed gedaan. Ik kom altijd graag terug. Toffe sfeer en mooie , gezelige salon.
Réalisé par Katia•Soin du visage micro-aiguilles
Anonyme•il y a environ 4 ans
Avis vérifié
Vriendin en ik waren tevreden over de duo-massage. Hartelijk onthaal. Aangename sfeer in de massagekamer. We voelden ons op ons gemak. Massage zelf was grondig en zorgzaam, zeker het geld waard!
Massage en duo
Naomi•il y a plus de 4 ans
Avis vérifié
Calm and nice place for relax.
Friendly perosonal, for sure we will come again :)
Massage en duo
Daniel•il y a plus de 4 ans
Avis vérifié
Altijd een plezier om terug te komen! Yanina is the best!