colombian Beauty Center Avis

Ernest van Dijckkaai 17 Antwerpen, Belgium, 2000

Voir la disponibilité et réserver en ligne

Les avis sont écrits par les clients après leur visite.

4,6
643 avis

Filtrer par type de service

Filtrer par commentaires

Service

Filtrer par note

Note
Filtrer par note

Avis vérifiés

Rédigé par nos clients, pour que vous sachiez à quoi vous attendre dans chaque salon
Fijne ontvangt bij het binnenkomen van het salon. Professionele uitleg over de behandeling. Katia, is een superlieve dame die de behandeling perfect uitvoert. Aangename sfeer in het beauty salon. Heel hygiënisch. Ruim aanbod van behandelingen. In één woord? PERFECT!
Katia is super goede schoonheidsspecisliste, zij heeft de behandeling zeer goed gedaan. Ik kom altijd graag terug. Toffe sfeer en mooie , gezelige salon.
Vriendin en ik waren tevreden over de duo-massage. Hartelijk onthaal. Aangename sfeer in de massagekamer. We voelden ons op ons gemak. Massage zelf was grondig en zorgzaam, zeker het geld waard!
Calm and nice place for relax. Friendly perosonal, for sure we will come again :)
Altijd een plezier om terug te komen! Yanina is the best!
43
1
43
44
45
94
45