De duomassage was heel ontspannend. Vooral de extra hoofdmassage op het einde was een leuke verrassing. Wij hebben erg genoten van ons bezoek hier en komen zeker terug! We misten alleen nog een handdoekje op het einde voor de olie wat af te kunnen vegen, voor de rest alles top!
Duo-massage
Joni Stessel•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super manicure! Lina werkt zeer nauwkeurig, rustig en met vakkennis.
Zeer tevreden :-)
Manicure
Nicole•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super onthaal en professionele uitleg van de behandeling
Behandeling door Katia•Anti-aging facial
Sylvie•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooi en netjes
Ontspanningsmassage
Van•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Samen met een vriendinnetje heb ik een duo-massage gehad. Wij komen uit Nederland en zouden ongetwijfeld hiervoor weer eens terug mogen komen. De wee meiden gaven echt een heerlijke ontspannings massage. Ik heb veel massages gehad, maar dit is overduidelijk de beste! Dank jullie wel! 💘