colombian Beauty Center Avis

Ernest van Dijckkaai 17 Antwerpen, Belgium, 2000

Voir la disponibilité et réserver en ligne

Les avis sont écrits par les clients après leur visite.

4,6
644 avis

Filtrer par type de service

Filtrer par commentaires

Service

Filtrer par note

Note
Filtrer par note

Avis vérifiés

Rédigé par nos clients, pour que vous sachiez à quoi vous attendre dans chaque salon
De duomassage was heel ontspannend. Vooral de extra hoofdmassage op het einde was een leuke verrassing. Wij hebben erg genoten van ons bezoek hier en komen zeker terug! We misten alleen nog een handdoekje op het einde voor de olie wat af te kunnen vegen, voor de rest alles top!
Super manicure! Lina werkt zeer nauwkeurig, rustig en met vakkennis. Zeer tevreden :-)
Super onthaal en professionele uitleg van de behandeling
Mooi en netjes
Samen met een vriendinnetje heb ik een duo-massage gehad. Wij komen uit Nederland en zouden ongetwijfeld hiervoor weer eens terug mogen komen. De wee meiden gaven echt een heerlijke ontspannings massage. Ik heb veel massages gehad, maar dit is overduidelijk de beste! Dank jullie wel! 💘
30
1
30
31
32
94
32