De duomassage was heel ontspannend. Vooral de extra hoofdmassage op het einde was een leuke verrassing. Wij hebben erg genoten van ons bezoek hier en komen zeker terug! We misten alleen nog een handdoekje op het einde voor de olie wat af te kunnen vegen, voor de rest alles top!
Massage en duo
Joni Stessel•il y a environ 3 ans
Avis vérifié
Super manicure! Lina werkt zeer nauwkeurig, rustig en met vakkennis.
Zeer tevreden :-)
Manucure
Nicole•il y a environ 3 ans
Avis vérifié
Super onthaal en professionele uitleg van de behandeling
Réalisé par Katia•Soin visage anti-âge
Sylvie•il y a environ 3 ans
Avis vérifié
Mooi en netjes
Massage relaxant
Van•il y a environ 3 ans
Avis vérifié
Samen met een vriendinnetje heb ik een duo-massage gehad. Wij komen uit Nederland en zouden ongetwijfeld hiervoor weer eens terug mogen komen. De wee meiden gaven echt een heerlijke ontspannings massage. Ik heb veel massages gehad, maar dit is overduidelijk de beste! Dank jullie wel! 💘