Flo was geweldig! Heel attent, erg kundig en ontzettend vriendelijk.
Jessica•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Steeds een aangename ervaring!
Wendy•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben hier voor de eerste keer gekomen voor mijn wimpers te laten verven. Aangenaam ontvangt door vriendelijke dame. Behandeling werd snel maar zorgvuldig uitgevoerd. Ik kom zeker terug!
Jessica•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
‘Fijne behandeling
Carla•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Eerste ervaring met ontharing. Uitleg was duidelijk gegeven. Alles was uitermate professioneel en proper