Flo was geweldig! Heel attent, erg kundig en ontzettend vriendelijk.
Jessica•il y a environ 1 an
Avis vérifié
Steeds een aangename ervaring!
Wendy•il y a environ 1 an
Avis vérifié
Ik ben hier voor de eerste keer gekomen voor mijn wimpers te laten verven. Aangenaam ontvangt door vriendelijke dame. Behandeling werd snel maar zorgvuldig uitgevoerd. Ik kom zeker terug!
Jessica•il y a environ 1 an
Avis vérifié
‘Fijne behandeling
Carla•il y a environ 1 an
Avis vérifié
Eerste ervaring met ontharing. Uitleg was duidelijk gegeven. Alles was uitermate professioneel en proper