En plus d’être sympathique, elle est rapide et efficace.
Krullen föhnenToon alles…
Thelma•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
J’ai vécu une chouette expérience merci 🥰
Make-up
Sylvie•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik sta versteld van het resultaat van mijn scan! Veel beter dan mijn verwachtingen... Alles was perfect, kleuren, knippen en borstelen! De vriendelijke bediening en de goede sfeer zijn de charme van deze kapper! Ik zal zeker terugkomen. heel erg bedankt
Balayage
Marie•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Mes cheveux sont soyeux grâce au soin capillaire top 👍 qualités produits et prix excellent et raisonnable .