We zijn voor een duomassage gekomen en helemaal relaxed naar buiten gestapt!
Zeer lieve dames die ons helemaal geruststelden want we wisten niet echt wat te verwachten. Het was een fijne ervaring en de spierpijn was helemaal verdwenen.
Dankjewel ons zie je zeker terug!
Ontspanningsmassage
Demi•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Was een fijne ervaring heel vriendelijke mensen
Behandeling door Christel•Nagelversteviging
Lana•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel ontspannende massage. Was anders als ik verwacht had maar zeer goed.
Ontspanningsmassage
Elke•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel goede pedicure verzorging. Netjes en mooi gedaan. Ik kom zeker nog terug bij Jill.
Pedicure
Elke•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Zeer goede massage gehad, en mijn voornemen voor het nieuwe jaar. Is wat meer mi time inplannen 😊🥰