We zijn voor een duomassage gekomen en helemaal relaxed naar buiten gestapt!
Zeer lieve dames die ons helemaal geruststelden want we wisten niet echt wat te verwachten. Het was een fijne ervaring en de spierpijn was helemaal verdwenen.
Dankjewel ons zie je zeker terug!
Massage relaxant
Demi•il y a 6 mois
Avis vérifié
Was een fijne ervaring heel vriendelijke mensen
Réalisé par Christel•Renforcement naturel des ongles
Lana•il y a 6 mois
Avis vérifié
Heel ontspannende massage. Was anders als ik verwacht had maar zeer goed.
Massage relaxant
Elke•il y a 6 mois
Avis vérifié
Heel goede pedicure verzorging. Netjes en mooi gedaan. Ik kom zeker nog terug bij Jill.
Beauté des pieds
Elke•il y a 6 mois
Avis vérifié
Zeer goede massage gehad, en mijn voornemen voor het nieuwe jaar. Is wat meer mi time inplannen 😊🥰