1 woord : prachtige nagels! Ik ben super tevreden van de nagels en ze werken echt correct.
Behandeling door Nataliia•Gelnagels
Marjolein•7 maanden geleden
Geverifieerde review
De gellak en manicure werden goed uitgevoerd.
Behandeling door Nataliia•Gellak manicure
Leatitia•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Super lieve en zorgzaame dame!
Wenkbrauwen waxen
samilia•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik heb mijn nagels bij jullie laten doen en gevraagd om French. Meestal worden mijn nagels precies gedaan zoals ik wil, en deze keer was dat ook zo. Thuis merkte ik wel een paar kleine minpuntjes op, maar over het algemeen heeft zij mijn nagels goed gedaan. Bedankt!
Gelnagels
Tatu•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik was heel erg blij met mijn mooie nageltjes. De behandeling is perfect en men is altijd heel vriendelijk. Als je wil kan je ook een koffietje krijgen, helemaal top!