1 woord : prachtige nagels! Ik ben super tevreden van de nagels en ze werken echt correct.
Réalisé par Nataliia•Ongles en gel
Marjolein•il y a 7 mois
Avis vérifié
De gellak en manicure werden goed uitgevoerd.
Réalisé par Nataliia•Vernis semi-permanent mains
Leatitia•il y a 7 mois
Avis vérifié
Super lieve en zorgzaame dame!
Épilation des sourcils à la cire
samilia•il y a 7 mois
Avis vérifié
Ik heb mijn nagels bij jullie laten doen en gevraagd om French. Meestal worden mijn nagels precies gedaan zoals ik wil, en deze keer was dat ook zo. Thuis merkte ik wel een paar kleine minpuntjes op, maar over het algemeen heeft zij mijn nagels goed gedaan. Bedankt!
Ongles en gel
Tatu•il y a 7 mois
Avis vérifié
Ik was heel erg blij met mijn mooie nageltjes. De behandeling is perfect en men is altijd heel vriendelijk. Als je wil kan je ook een koffietje krijgen, helemaal top!