Dit was mijn eerste keer in dit salon.
Ik werd vriendelijk onthaald, en mijn nagels zien er helemaal TOP uit!
Behandeling door Debora•Gellak manicure
Maite•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd super blij net het resultaat!
Behandeling door Debora•Nagelverlengingen
Eline•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Top adres en erg professioneel
Behandeling door Cátia•Mannen waxen
Bruno•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Elke keer ben ik weer heel tevreden! 🥰
Behandeling door Debora•Gellak manicure
Marlies•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben heel tevreden van de nageltjes zelf! Enkel staat mijn nagelriemen vol wondjes doordat ze er soms naast knipte bij de manicure. Denk doordat het best snel moest gaan. Voor de rest blij ermee!