Dit was mijn eerste keer in dit salon.
Ik werd vriendelijk onthaald, en mijn nagels zien er helemaal TOP uit!
Treatment by Debora•Gel Nails Manicure
Maite•almost 3 years ago
Verified review
Altijd super blij net het resultaat!
Treatment by Debora•Other Nail Extensions & Overlays
Eline•almost 3 years ago
Verified review
Top adres en erg professioneel
Treatment by Cátia•Male Waxing
Bruno•almost 3 years ago
Verified review
Elke keer ben ik weer heel tevreden! 🥰
Treatment by Debora•Gel Nails Manicure
Marlies•almost 3 years ago
Verified review
Ik ben heel tevreden van de nageltjes zelf! Enkel staat mijn nagelriemen vol wondjes doordat ze er soms naast knipte bij de manicure. Denk doordat het best snel moest gaan. Voor de rest blij ermee!