Super leuke ontdekking en dat juist achter mijne hoek. Super veel kleur ( was moeilijk om er 1 tje te kiezen.). Vriendelijke ontvangst en enorm blij met het resultaat! Ik kom zeker terug!!
Kunstnagels opvullen
Joyce•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Ti Was good
Gelnagels
Anoniem•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Super tevreden met de gellak. Beste die ik tot nu toe gehad heb vergeleken met verschillende salons. Vriendelijke service! Aanrader!
Gellak manicure
Valérie•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Helaas was er door een fout (misschien treatwell zelf?) waardoor de afspraak ineens niet meer in hun agenda stond. De nagelstyliste was ook te laat helaas. Voor de rest wel een propere zaak en goede behandeling!