Super leuke ontdekking en dat juist achter mijne hoek. Super veel kleur ( was moeilijk om er 1 tje te kiezen.). Vriendelijke ontvangst en enorm blij met het resultaat! Ik kom zeker terug!!
Retouche de faux ongles
Joyce•il y a presque 7 ans
Avis vérifié
Ti Was good
Ongles en gel
Anonyme•il y a presque 7 ans
Avis vérifié
Super tevreden met de gellak. Beste die ik tot nu toe gehad heb vergeleken met verschillende salons. Vriendelijke service! Aanrader!
Vernis semi-permanent mains
Valérie•il y a presque 7 ans
Avis vérifié
Helaas was er door een fout (misschien treatwell zelf?) waardoor de afspraak ineens niet meer in hun agenda stond. De nagelstyliste was ook te laat helaas. Voor de rest wel een propere zaak en goede behandeling!