Heel fijne ervaring met vriendelijke en ervaren dames! Heel blij met het resultaat dus zeker een aanrader!
Behandeling door Debora•Gellak pedicure
Anoniem•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed
Behandeling door Debora•Gellak manicure
Anoniem•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom hier nu al enkele keren voor gelnagels/gellak op vingers en tenen. Steeds heel tevreden van het resultaat en service is supervriendelijk!
Behandeling door Cátia•Nagelverlengingen
Anoniem•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
De behandeling gebeurd zeer goed. Aangename sfeer in een gezellig salon.
Behandeling door Cátia•Vrouwen harsen - benen
Anoniem•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Echt een aanrader. Debora, jong meisje maar gaat zo zorgvuldig te werk. Mijn nagels zijn we perfect gedaan en ik heb mijn nieuwe vaste plek gevonden! Chapeau voor een meisje van 23! Echt een topper.