Heel fijne ervaring met vriendelijke en ervaren dames! Heel blij met het resultaat dus zeker een aanrader!
Réalisé par Debora•Vernis semi-permanent pieds
Anonyme•il y a presque 5 ans
Avis vérifié
Goed
Réalisé par Debora•Vernis semi-permanent mains
Anonyme•il y a presque 5 ans
Avis vérifié
Ik kom hier nu al enkele keren voor gelnagels/gellak op vingers en tenen. Steeds heel tevreden van het resultaat en service is supervriendelijk!
Réalisé par Cátia•Autres extensions d’ongles et rallongements
Anonyme•il y a presque 5 ans
Avis vérifié
De behandeling gebeurd zeer goed. Aangename sfeer in een gezellig salon.
Réalisé par Cátia•Épilation jambes femme
Anonyme•il y a presque 5 ans
Avis vérifié
Echt een aanrader. Debora, jong meisje maar gaat zo zorgvuldig te werk. Mijn nagels zijn we perfect gedaan en ik heb mijn nieuwe vaste plek gevonden! Chapeau voor een meisje van 23! Echt een topper.
Réalisé par Debora•Autres extensions d’ongles et rallongements