Super tevreden met mijn tandenbleking! Vanaf het moment dat ik binnenkwam, werd ik vriendelijk ontvangen en voelde ik me meteen op mijn gemak. Alles werd duidelijk uitgelegd en er werd heel professioneel gewerkt. Het resultaat is echt fantastisch.
Behandeling door Dangelo •Tanden bleken
ibrahim•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Emma is een ongelofelijke schat! Ze is zo lief en zorgzaam! Daarnaast is ze ook erg professioneel, snel en kundig. Zeker aan te raden!