Les avis sont écrits par les clients après leur visite.

5,0
47 avis

Filtrer par type de service

Filtrer par commentaires

Service

Filtrer par note

Note
Filtrer par note

Avis vérifiés

Rédigé par nos clients, pour que vous sachiez à quoi vous attendre dans chaque salon
Goed ontvangen, en superblij met mijn nagels :)
Super tevreden met mijn tandenbleking! Vanaf het moment dat ik binnenkwam, werd ik vriendelijk ontvangen en voelde ik me meteen op mijn gemak. Alles werd duidelijk uitgelegd en er werd heel professioneel gewerkt. Het resultaat is echt fantastisch.
Emma is een ongelofelijke schat! Ze is zo lief en zorgzaam! Daarnaast is ze ook erg professioneel, snel en kundig. Zeker aan te raden!
Heel tevreden!! :)
Heel vriendelijk en prachtige nagels
2
12
3
4
6
4