Mijn nagels zijn heel heel mooi gedaan ,ze is heel lief en werkt heel mooi ,maar spreekt nog frans ,nog Nederlands heeft 2 uur geduurd, maar mijn nagels zijn prachtig gedaan tot in de topjes verzorgd top
Behandeling door Ionela Boboc•Gellak manicure
Inge•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Zeer aangename dame en zeer nauwkeurig in haar werk. Ben heel tevreden . Resultaat is beter als het gevraagde !!
Gellak manicure
Aya•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Super mooie gelnagels. Heel nauwkeurig werk!
Gelnagels
Alexandra•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
A refaire
Pedicure
vanessa•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Des services impeccables, rien a reprocher!
Behandeling door Ana Claudia hurjui•Facials / Gezichtsbehandelingen