Mijn nagels zijn heel heel mooi gedaan ,ze is heel lief en werkt heel mooi ,maar spreekt nog frans ,nog Nederlands heeft 2 uur geduurd, maar mijn nagels zijn prachtig gedaan tot in de topjes verzorgd top
Treatment by Ionela Boboc•Gel Nails Manicure
Inge•10 months ago
Verified review
Zeer aangename dame en zeer nauwkeurig in haar werk. Ben heel tevreden . Resultaat is beter als het gevraagde !!