Voor mijn trouw heb ik 3 behandelingen geboekt en dit was voor mij een totaal verwenmoment. Deze dames zijn zeer professioneel en geven telkens weer een super service. Altijd blij om naar dit salon te komen!
Gellak pedicureToon alles…
Lizzy•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd perfect 💗
Behandeling door Laetitia•Kunstnagels opvullen
Chelsea Dirckx•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Lashlift is goed uitgevoerd, fijn salon!
Wimperlifting
Els•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Meega mooie nailart (opnieuw)!! Weeral echt mega content :)