Voor mijn trouw heb ik 3 behandelingen geboekt en dit was voor mij een totaal verwenmoment. Deze dames zijn zeer professioneel en geven telkens weer een super service. Altijd blij om naar dit salon te komen!
Vernis semi-permanent piedsVoir plus...
Lizzy•il y a presque 2 ans
Avis vérifié
Zoals altijd perfect 💗
Réalisé par Laetitia•Retouche de faux ongles
Chelsea Dirckx•il y a presque 2 ans
Avis vérifié
Lashlift is goed uitgevoerd, fijn salon!
Rehaussement de cils
Els•il y a presque 2 ans
Avis vérifié
Meega mooie nailart (opnieuw)!! Weeral echt mega content :)