Laititia laat je meteen op je gemak voelen! Uitmuntende en pijnloze pedicure! De lashlift vond ik aan de duurdere kant voor een minder goed resultaat dan ik gewend ben in andere boetieks. Dit kan verschillende oorzaken zoals ook de vochtige lucht.
PedicureToon alles…
Kimberley•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals elke keer weer, super content van mijn nagels
Gellak pedicure
Anaïs•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Laeticia is fantastisch!
Behandeling door Laetitia•Kunstnagels opvullen
Monica•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
steeds uiterst tevreden het is een my moment super ontspannend en professioneel werk geleverd !
Behandeling door Laetitia•Kunstnagels opvullen
marcella•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg fijne salon. Ik ga inmiddels al een aantal maanden naar hier voor mijn gelnagels. Nog geen enkele keer een mindere ervaring gehad. Zeer ervaren en professioneel en het resultaat is er elke keer goed. Absoluut een aanrader!