Beauty Bar & Boutique ONCE Reviews

Sint-Antoniusstraat 28, 2000 Antwerpen

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,9
2084 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kan verwachten bij elke salon.
Laititia laat je meteen op je gemak voelen! Uitmuntende en pijnloze pedicure! De lashlift vond ik aan de duurdere kant voor een minder goed resultaat dan ik gewend ben in andere boetieks. Dit kan verschillende oorzaken zoals ook de vochtige lucht.
Zoals elke keer weer, super content van mijn nagels
Laeticia is fantastisch!
steeds uiterst tevreden het is een my moment super ontspannend en professioneel werk geleverd !
Erg fijne salon. Ik ga inmiddels al een aantal maanden naar hier voor mijn gelnagels. Nog geen enkele keer een mindere ervaring gehad. Zeer ervaren en professioneel en het resultaat is er elke keer goed. Absoluut een aanrader!