Laititia laat je meteen op je gemak voelen! Uitmuntende en pijnloze pedicure! De lashlift vond ik aan de duurdere kant voor een minder goed resultaat dan ik gewend ben in andere boetieks. Dit kan verschillende oorzaken zoals ook de vochtige lucht.
Beauté des piedsVoir plus...
Kimberley•il y a presque 2 ans
Avis vérifié
Zoals elke keer weer, super content van mijn nagels
Vernis semi-permanent pieds
Anaïs•il y a presque 2 ans
Avis vérifié
Laeticia is fantastisch!
Réalisé par Laetitia•Retouche de faux ongles
Monica•il y a presque 2 ans
Avis vérifié
steeds uiterst tevreden het is een my moment super ontspannend en professioneel werk geleverd !
Réalisé par Laetitia•Retouche de faux ongles
marcella•il y a presque 2 ans
Avis vérifié
Erg fijne salon. Ik ga inmiddels al een aantal maanden naar hier voor mijn gelnagels. Nog geen enkele keer een mindere ervaring gehad. Zeer ervaren en professioneel en het resultaat is er elke keer goed. Absoluut een aanrader!