Favoriete salon, ik ga nooit meer ergens anders! Laetitia is top in wat ze doet, en bovendien is het altijd heel gezellig met een koffietje en een babbeltje. Beste beslissing ooit om naar hier te komen voor mijn me-time ☺️
Behandeling door Laetitia•Manicure
Natha•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Excelente 👌
Behandeling door Laetitia•Manicure
Desiree•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Helemaal in orde. De Biab nagels werden super vlot gezet. Maar ook met zorg en precisie. De vrouwen die er werken zijn ook zeer vriendelijk.
Builder gel manicure
clara•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Elke keer opnieuw weer heeel blij met mijn nagels!!
ManicureToon alles…
Marissa•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
super aardig en werken zeer efficiënt met mooie resultaten. Altijd een plezier om hier naartoe te gaan :)