Beauty Bar & Boutique ONCE Avis

Sint-Antoniusstraat 28, 2000 Antwerpen

Voir la disponibilité et réserver en ligne

Les avis sont écrits par les clients après leur visite.

4,9
2084 avis

Filtrer par type de service

Filtrer par commentaires

Service

Filtrer par note

Note
Filtrer par note

Avis vérifiés

Rédigé par nos clients, pour que vous sachiez à quoi vous attendre dans chaque salon
Favoriete salon, ik ga nooit meer ergens anders! Laetitia is top in wat ze doet, en bovendien is het altijd heel gezellig met een koffietje en een babbeltje. Beste beslissing ooit om naar hier te komen voor mijn me-time ☺️
Excelente 👌
Helemaal in orde. De Biab nagels werden super vlot gezet. Maar ook met zorg en precisie. De vrouwen die er werken zijn ook zeer vriendelijk.
Elke keer opnieuw weer heeel blij met mijn nagels!!
super aardig en werken zeer efficiënt met mooie resultaten. Altijd een plezier om hier naartoe te gaan :)