Nooit nog een ander nagelsalon!! Deze dames zijn top ❤️❤️❤️
Kunstnagels opvullenToon alles…
Elke•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik laat al jaren verschillende behandelingen (gelnagels, gellak tenen, gellak) uitvoeren bij Laetitia en Charlotte en ben telkens meer dan tevreden! Altijd stipt, leuke gesprekjes en natuurlijk het allerbelangrijkste; mooie nagels.
Behandeling door Laetitia•Gellak pedicure
Hanne•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd een heel goede ervaring!
Behandeling door Laetitia•Vrouwen harsen - gezicht
Manon•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ben nog een nieuwe klant maar ben heel erg tevreden! Heel gezellig salon en super vriendelijk! Mijn nagels laat ik altijd doen bij Charlotte, doet ze heel goed! Ik kan dit salon alleen maar aanraden 😊
Manicure
Maxime•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd vriendelijke ontvangst en zeer professionele behandeling. Favoriete nagelsalon! 🤩