Nooit nog een ander nagelsalon!! Deze dames zijn top ❤️❤️❤️
Nail RefillShow all…
Elke•almost 2 years ago
Verified review
Ik laat al jaren verschillende behandelingen (gelnagels, gellak tenen, gellak) uitvoeren bij Laetitia en Charlotte en ben telkens meer dan tevreden! Altijd stipt, leuke gesprekjes en natuurlijk het allerbelangrijkste; mooie nagels.
Treatment by Laetitia•Gel Nails Pedicure
Hanne•almost 2 years ago
Verified review
Altijd een heel goede ervaring!
Treatment by Laetitia•Face Waxing
Manon•almost 2 years ago
Verified review
Ben nog een nieuwe klant maar ben heel erg tevreden! Heel gezellig salon en super vriendelijk! Mijn nagels laat ik altijd doen bij Charlotte, doet ze heel goed! Ik kan dit salon alleen maar aanraden 😊
Manicure
Maxime•almost 2 years ago
Verified review
Altijd vriendelijke ontvangst en zeer professionele behandeling. Favoriete nagelsalon! 🤩