Perfecte BIAB keer op keer. Ik ga nergens anders meer naartoe!
Behandeling door Laetitia•Gelnagels
Annelies•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd een super leuke babbel en prachtige nagels; win-win! ❤️
Behandeling door Laetitia•Gelnagels
Annelies•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne eerste ervaring! Volgende afspraak meteen gemaakt.
GelnagelsToon alles…
Sophie•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Super aangenaam & lieve vrouw! Zeker aan te raden
Behandeling door Laetitia•Builder gel manicure
Mariam•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
I love to come here! Always a pleasure and both Charlotte and Laetitia are very professional and friendly. You can see they enjoy working with people and love what they do! Always recommended.