Perfecte BIAB keer op keer. Ik ga nergens anders meer naartoe!
Réalisé par Laetitia•Ongles en gel
Annelies•il y a plus d’un an
Avis vérifié
Altijd een super leuke babbel en prachtige nagels; win-win! ❤️
Réalisé par Laetitia•Ongles en gel
Annelies•il y a plus d’un an
Avis vérifié
Hele fijne eerste ervaring! Volgende afspraak meteen gemaakt.
Ongles en gelVoir plus...
Sophie•il y a plus d’un an
Avis vérifié
Super aangenaam & lieve vrouw! Zeker aan te raden
Réalisé par Laetitia•Manucure au gel de construction
Mariam•il y a plus d’un an
Avis vérifié
I love to come here! Always a pleasure and both Charlotte and Laetitia are very professional and friendly. You can see they enjoy working with people and love what they do! Always recommended.