Heel mooie en verzorgde zaak. Jana is heel vriendelijk en symphatiek. Ik voelde mij meteen op mijn gemak en het resultaat van mijn behandeling was helemaal wat ik er van verwacht had.
Renee•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Superlieve meid met een vlotte babbel! Nagels zien er echt perfect en naturel uit zonder superdik te zijn. Ik kom sowieso terug!
Freya•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Great service! Vriendelijk vrouw en zeer goede producten
Hedy•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Top! Heel gastvrij en vriendelijk, heel fijne ervaring.
Marijke•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Super goede service en gelnagels zijn echt perfect gezet! Zeker klant erbij!