Beautique - Skincare & beauty Avis

Kruisstraat 20, 2500 Koningshooikt

Voir la disponibilité et réserver en ligne

Les avis sont écrits par les clients après leur visite.

5,0
194 avis

Filtrer par type de service

Filtrer par commentaires

Service

Filtrer par note

Note
Filtrer par note

Avis vérifiés

Rédigé par nos clients, pour que vous sachiez à quoi vous attendre dans chaque salon
Heel mooie en verzorgde zaak. Jana is heel vriendelijk en symphatiek. Ik voelde mij meteen op mijn gemak en het resultaat van mijn behandeling was helemaal wat ik er van verwacht had.
Superlieve meid met een vlotte babbel! Nagels zien er echt perfect en naturel uit zonder superdik te zijn. Ik kom sowieso terug!
Great service! Vriendelijk vrouw en zeer goede producten
Top! Heel gastvrij en vriendelijk, heel fijne ervaring.
Super goede service en gelnagels zijn echt perfect gezet! Zeker klant erbij!
20
1
20
21
22
26
22