Het is altijd aangenaam en zeer ontspannend om bij Jana langs te gaan; een aanrader, zeer professioneel, vriendelijk en gemoedelijk.
Astrid•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Super madam en alles piekfijn in orde
Chris•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Jana is een lieve, professionele schoonheidsspecialiste. Ik voelde me er meteen op mijn gemak. Blij met de behandelingen die ik liet doen... voor herhaling vatbaar!
Jessie•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel professionele en vriendelijke aanpak, er wordt altijd heel mooi en nauwkeurig werk afgeleverd door Jana !!