Het is altijd aangenaam en zeer ontspannend om bij Jana langs te gaan; een aanrader, zeer professioneel, vriendelijk en gemoedelijk.
Astrid•il y a plus de 6 ans
Avis vérifié
Super madam en alles piekfijn in orde
Chris•il y a presque 7 ans
Avis vérifié
Jana is een lieve, professionele schoonheidsspecialiste. Ik voelde me er meteen op mijn gemak. Blij met de behandelingen die ik liet doen... voor herhaling vatbaar!
Jessie•il y a presque 7 ans
Avis vérifié
Heel professionele en vriendelijke aanpak, er wordt altijd heel mooi en nauwkeurig werk afgeleverd door Jana !!