Zeer aangename pedicure gehad. Geen last meer van pijnlijke voetjes!
Behandeling door Kim
Anoniem•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Kim is zeer aangenaam en heeft gouden handen.
Behandeling door Kim
Tine•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel aangename eerste ervaring bij Balance Beauty! Ik werd hartelijk verwelkomd en uitgebreid geholpen en geadviseerd. Je merkt dat Kim een jarenlange ervaring heeft en daarbovenop is ze heel gedreven en zorgt ze er echt voor dat je met een goed gevoel naar huis gaat! Voor herhaling vatbaar :-)