Zeer aangename pedicure gehad. Geen last meer van pijnlijke voetjes!
Réalisé par Kim
Anonyme•il y a presque 6 ans
Avis vérifié
Kim is zeer aangenaam en heeft gouden handen.
Réalisé par Kim
Tine•il y a presque 6 ans
Avis vérifié
Heel aangename eerste ervaring bij Balance Beauty! Ik werd hartelijk verwelkomd en uitgebreid geholpen en geadviseerd. Je merkt dat Kim een jarenlange ervaring heeft en daarbovenop is ze heel gedreven en zorgt ze er echt voor dat je met een goed gevoel naar huis gaat! Voor herhaling vatbaar :-)