Hier wordt het uur van afspraak gerespecteerd, ik hoef nooit te wachten, de snit is zeer vakkundig uitgevoerd, de sfeer is relaxt, de prijs is aanvaardbaar, kortom, een zeer aangename ervaring!
Styling door Vanessa
Leen•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer goed!
Styling door Sylvie
Simon•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer vriendelijk ontvangst en degelijke uitleg over de behandelingen.
Behandeling door Kim
Sara•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Top!
Behandeling door Kim
Ludwine•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Kim is een heel spontane en zachtaardige dame. Ik voelde me onmiddellijk op men gemak en ze heeft me vakkundig geïnformeerd over de behandeling die ik deed.
Een heel aangename ervaring.