Hier wordt het uur van afspraak gerespecteerd, ik hoef nooit te wachten, de snit is zeer vakkundig uitgevoerd, de sfeer is relaxt, de prijs is aanvaardbaar, kortom, een zeer aangename ervaring!
Réalisé par Vanessa
Leen•il y a environ 3 ans
Avis vérifié
Zeer goed!
Réalisé par Sylvie
Simon•il y a environ 3 ans
Avis vérifié
Zeer vriendelijk ontvangst en degelijke uitleg over de behandelingen.
Réalisé par Kim
Sara•il y a environ 3 ans
Avis vérifié
Top!
Réalisé par Kim
Ludwine•il y a environ 3 ans
Avis vérifié
Kim is een heel spontane en zachtaardige dame. Ik voelde me onmiddellijk op men gemak en ze heeft me vakkundig geïnformeerd over de behandeling die ik deed.
Een heel aangename ervaring.