Toujours un plaisir de s'y rendre. Travail impeccable et très sympathique ce qui ne gâche rien
Behandeling door Wieam•Gellak manicure
Marie-Rose•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toujours parfait
Behandeling door Wieam•Vrouwen harsen - benen
Alessandra•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Wieam est toujours très efficace, attentionnée et soigneuse. En plus, elle est toujours souriante et positive. Je vous la recommande sans aucune hésitation !
Behandeling door Wieam•Vrouwen harsen - gezicht
Anonyme•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
heel goede ervaring!
Behandeling door Wieam•Vrouwen harsen - armen en oksels
Riftara•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Un moment super agréable et relaxant avec un résultat directement visible, que demander de plus ;)