Wieam is eerst en vooral professioneel, is steeds op tijd en werkt snel en vakkundig. Zij heeft ook een luisterend oor en geeft ook goede raad. Het is er TOP !!!
Behandeling door Wieam•Gellak manicure
Karine•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toujours très contente des soins, très sympathique, professionnelle et perfectionniste
Behandeling door Wieam•Anti-aging facial
Marie-Rose•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toujours parfait ! Merci beaucoup Wieam !
Behandeling door Wieam•Wenkbrauwen waxen
Véronique•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Service au top
Behandeling door Wieam•Pedicure
Fadoua•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
une pedicure gel super nickel, l´hygiène est au rendez-vous, je recommande