Het was mijn eerste bezoek , heb vroeger vele verschillende pedicures gedaan. Dit was voor mij de allerbeste ooit . Professioneel , sympathieke persoon en van alle kwaaltjes verlost .
Pedicure
Gerda•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn nagels zijn weer prachtig!!
Gelnagels
Gizem•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Best gel nails ever!
Kunstnagels opvullen
Alexandra•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben zeer tevreden. Het was mijn eerste keer. En mijn nagels zijn nog nooit zo mooi geweest.
Ik ben ook heel goed en vriendelijk behandeld geweest. Een aanrader!
Kunstnagels opvullen
Jean•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Sohad is super vriendelijk zij heeft dat super gedaan heb er weer van genoten zoals altijd💅 zijn super mooi dank u Sohad