Het was mijn eerste bezoek , heb vroeger vele verschillende pedicures gedaan. Dit was voor mij de allerbeste ooit . Professioneel , sympathieke persoon en van alle kwaaltjes verlost .
Beauté des pieds
Gerda•il y a environ 5 ans
Avis vérifié
Mijn nagels zijn weer prachtig!!
Ongles en gel
Gizem•il y a environ 5 ans
Avis vérifié
Best gel nails ever!
Retouche de faux ongles
Alexandra•il y a environ 5 ans
Avis vérifié
Ik ben zeer tevreden. Het was mijn eerste keer. En mijn nagels zijn nog nooit zo mooi geweest.
Ik ben ook heel goed en vriendelijk behandeld geweest. Een aanrader!
Retouche de faux ongles
Jean•il y a environ 5 ans
Avis vérifié
Sohad is super vriendelijk zij heeft dat super gedaan heb er weer van genoten zoals altijd💅 zijn super mooi dank u Sohad