Altijd tevreden van haar professionele behandeling.
Ook super vriendelijk altijd.
Behandeling door Stefanie•Facials / Gezichtsbehandelingen
Karina•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik word altijd zeer goed ontvangen. Stefanie is een zeer aangenaam en vriendelijk persoon. Mijn nagels worden telkens zeer mooi verzorgd. Ik kom maandelijks terug.