Altijd tevreden van haar professionele behandeling.
Ook super vriendelijk altijd.
Treatment by Stefanie•Facials
Karina•over 2 years ago
Verified review
Ik word altijd zeer goed ontvangen. Stefanie is een zeer aangenaam en vriendelijk persoon. Mijn nagels worden telkens zeer mooi verzorgd. Ik kom maandelijks terug.
Treatment by Stefanie•Gel Nails Manicure
Natasja•over 2 years ago
Verified review
Super tevreden met mijn mooie nagels!
Treatment by Stefanie•Hard Gel Extensions & Overlays