zeer vriendelijk en zeer goede gezichtsverzorging met veel tips en huidadvies; heb ervan genoten ga zeker terug
Behandeling door Stefanie•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Ilse•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Eerste bezoek aan dit salon. Mijn gelnagels zijn netjes bijgewerkt. Alles verliep vlot.
Behandeling door Stefanie•Kunstnagels opvullen
Dietske•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Echt een aanrader ! Ik heb nog niet zo veel ervaring met massages , maar dit was echt wel de beste massage die ik gehad heb! Zelfs tenen en vingers kregen een behandeling.
Super relaxerend!