zeer vriendelijk en zeer goede gezichtsverzorging met veel tips en huidadvies; heb ervan genoten ga zeker terug
Réalisé par Stefanie•
Soin du visageVoir plus...
Ilse•il y a plus de 6 ans
Avis vérifié
Eerste bezoek aan dit salon. Mijn gelnagels zijn netjes bijgewerkt. Alles verliep vlot.
Réalisé par Stefanie•Retouche de faux ongles
Dietske•il y a plus de 6 ans
Avis vérifié
Echt een aanrader ! Ik heb nog niet zo veel ervaring met massages , maar dit was echt wel de beste massage die ik gehad heb! Zelfs tenen en vingers kregen een behandeling.
Super relaxerend!