🥰 een grote dank voor alles. Alles was van topklasse.
Styling door ANASTASIIA PADUN•Meisjes knippen
Natalii•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Samen met mijn zus bij Anastasia geweest en we zijn allebei super tevreden! Ze neemt echt de tijd, luistert goed naar wat we wilden en het resultaat is prachtig. Een aanrader voor wie een vakkundige kapster zoekt!
Styling door ANASTASIIA PADUN•Vrouwen knippen
Amilla•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Anastasia is a great stylist. Knowledgeable and skilled, gave me great advice for hair care and the haircut was great and quick. The atmosphere at the salon is also very warm and friendly!
Styling door ANASTASIIA PADUN•Mannen knippen
Paulius•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Trato profesional y relajante, lo recomiendo.
Styling door ANASTASIIA PADUN•Vrouwen knippen
Ana•3 maanden geleden
Geverifieerde review
very friendly, warm welcome, experienced and punctual