🥰 een grote dank voor alles. Alles was van topklasse.
Réalisé par ANASTASIIA PADUN•Coupe fille
Natalii•il y a 3 mois
Avis vérifié
Samen met mijn zus bij Anastasia geweest en we zijn allebei super tevreden! Ze neemt echt de tijd, luistert goed naar wat we wilden en het resultaat is prachtig. Een aanrader voor wie een vakkundige kapster zoekt!
Réalisé par ANASTASIIA PADUN•Coupe femme
Amilla•il y a 3 mois
Avis vérifié
Anastasia is a great stylist. Knowledgeable and skilled, gave me great advice for hair care and the haircut was great and quick. The atmosphere at the salon is also very warm and friendly!
Réalisé par ANASTASIIA PADUN•Coupe homme
Paulius•il y a 3 mois
Avis vérifié
Trato profesional y relajante, lo recomiendo.
Réalisé par ANASTASIIA PADUN•Coupe femme
Ana•il y a 3 mois
Avis vérifié
very friendly, warm welcome, experienced and punctual