Anastasia is amazing. As guy, I usually don't like going to the hairdresser. But she made it super pleasant and I even learned a thing or two about cutting hair. Highly recommended!
Styling door ANASTASIIA PADUN•Mannen knippen
Matthias•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Kapsels is zeer professioneel en met oog voor detail
Styling door ANASTASIIA PADUN•Mannen knippen
Philip•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Anastasiia was very friendly, attentive and professional. Thank you for a beautiful haircut. Definitely recommended!
Styling door ANASTASIIA PADUN•Vrouwen knippen
Gabriele•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Zeer goede kapsters , mijn dochters werden zeer goed ontvangen en kwamen buiten met een fris kapsel ..
Styling door ANASTASIIA PADUN•Meisjes knippen
Steffany•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Aangenaam dat er snel nog een afspraak kon worden gemaakt. Stipt en vlot bediend. Ik kom zeker terug!