Anastasia is amazing. As guy, I usually don't like going to the hairdresser. But she made it super pleasant and I even learned a thing or two about cutting hair. Highly recommended!
Réalisé par ANASTASIIA PADUN•Coupe homme
Matthias•il y a environ 1 mois
Avis vérifié
Kapsels is zeer professioneel en met oog voor detail
Réalisé par ANASTASIIA PADUN•Coupe homme
Philip•il y a environ 1 mois
Avis vérifié
Anastasiia was very friendly, attentive and professional. Thank you for a beautiful haircut. Definitely recommended!
Réalisé par ANASTASIIA PADUN•Coupe femme
Gabriele•il y a environ 2 mois
Avis vérifié
Zeer goede kapsters , mijn dochters werden zeer goed ontvangen en kwamen buiten met een fris kapsel ..
Réalisé par ANASTASIIA PADUN•Coupe fille
Steffany•il y a environ 2 mois
Avis vérifié
Aangenaam dat er snel nog een afspraak kon worden gemaakt. Stipt en vlot bediend. Ik kom zeker terug!